Friday 15 July 2011

sedih dalam gembira

hey guys!
as we know kn, 15 Julai 2011,semalam la kn,result upu for lepasan STPM,Matrikulasi,Pasum,Asasi sume tu kuar..
n aku ta yah nk ngada2 check la kan. sbb aku da accept Universiti Sains Malaysia (USM).
most of kwn2 aku dapat Universiti Teknologi Malaysia (UTM).congrats guys..kalau korang nak tau,UTM is my dream.act,sejak dulu lagi,since aku form 1,aku memang bercita2 nak further study aku kt UTM 2..tp Allah lebih mengetahui tiap2 sesuatu.DIA telah menentukan segalanya,n rezeki aku lebih kt utara.alhamdulillah.bukan aku tak bersyukur dpt USM 2,tp korang semua tau kan,what is 'IMPIAN'?bila kita tak dpt capai,mesti agak sedih kan?so,korang2 yang dpt UTM 2,sampaikan salam aku kt pintu pagar UTM.one day nanti,insyAllah ada rezeki aku nak sambung master kt UTM.amin.doakan aku k?hu..

lagi sebulan nak gerak ke Penang.aku tak wt preparation langsung.mcm mne ni?bnde yang dy suruh baca pon aku tak baca lagi.grrr...nk tnye Beliau,memang tak la nk reply text aku.col pon off..tak pela..nak kawan pon tak bole.nak wat cne kn.org tak sudi(tacing).haish..

15 Julai 2011,tarikh yang agak penting dlm hidup aku.first time beli henpon weh!aku tau ad certain org akn ckp,'kuno la dy ni'.yes it is.act,aku beli ngn hasil titik peluh aku,hasil kesabaran aku melayan kerenah2 org2 kt kedai mkn.alhamdulillah..want to see??

sony ericsson xperia8.
(kura-kura?)
penutup.
so..korang2 yang da dpt tawaran 2,congrats..keep it up the good effort..
USM,wait for me yeah!!tak sabar nak sambung study.bsn idup kt rumah tanpa buku ni.
X8,jgn bermasalah ok?
chow!

5 comments:

  1. pehh , da ade BELIAU da . HAHA . hebat !
    nway , kau bukak balik page usm tu .

    daftar masuk balik .
    and kau kene print semua yang leceh leceh tu .
    semua borang tu kau kene isi and hantar time pendaftaran .
    okay ?
    bace je balik kat page tu , semua info de kat situ ea . :)

    ReplyDelete
  2. dalam dunia ni seyh.. ko kne ingt 1 bende.. sume yg berlaku ad hikmah nye... dn 1 lagi, aq slalu ckp kt ko yg *nobody's perfect* kn??.. hahahah

    ReplyDelete
  3. oke bro! sumpah sis jles dgn X8 bro tuhh! =(

    ReplyDelete
  4. kw ni kecoh la hasrul hazrin!ha yelaa..nobody's perfect..
    sis,nk 1?stdy rjin2,result gempak,mntak la kt mama..

    ReplyDelete
  5. amir , yang aku tau kau same ngan dayah . dayah meki la . aku pure mekanikal la . same ngan faris ustaz :)

    ReplyDelete