Friday 8 July 2011

khas untukmu Abil.

hey blogger.
rini entry sedih.

aku nak cerita tentang seorang kawan yang sgt baik dgn aku n membe2 aku yang lain.

aku panggil dy Abil.umur,2+ thn.ada kedai burger,Abil's Burger.ada team ngn aku,Sliba Group.

start aku kenal abil ni,dari member2 aku budak SMKBT2.itupun lepas amik result PMR.
naik form 4,biasa la da start nak besa kn.nak layan brader2.so aku lepak ngan dy.time form 4 aku kn duduk hostel.time cuti balik kampung jek,mesti muka aku kt kedai burger dy.favourite aku bila g kedai burger dy,benjo dy.TERBAIK!ni nak tanya kt korang semua,mane korg nak cari benjo singgit?tak ada kan?kt kedai abil jek ada..aku selalu makan benjo dy bukan sebab murah,tp serius,memang sedap.so aku ngn dy rapat sampai la aku pegi matrik.lepas aku g matrik,aku jarang balik Johor.automaticly,aku jarang lepak kat kedai burger dy.dy selalu tepon2,msg aku semua.tp korg sendiri tau kt matrik cne kn?jarang aku reply semua yang dy bg.just kdg2 klo bajet aku lebih,aku topup then texting la ngn dy.aku tau korang msty ingat aku gay,tp serius aku cakap,klo korang syg member,mesti korang wt sama mcm aku buat.and now,aku da abis matrik.before aku keje,ak ad jugak la lepak kt kedai burger dy.p sendiri tau kn.,duet tak ada.tak kan nak lepak kedai tak makan ape2?so aku jarang pegi kedai dy.bila aku start keje,lagi jarang lepak.sampai ada la jugak dy text aku.tp aku mcm mls nk layan.jahat kan aku?sampai la cuti sekolah ritu.dy ad text aku ckp dy masuk hospital.masa dy bgtau 2,aku tengah keje.bos aku tak bagi cuti.aku nak text dy mmg tak sempat.abis keje aku terus tido kt rumah.then,last week aku dapat berita gempar,Abil kena strok atau angin ahmar.time aku tau 2,punya la terkejut.aku tanya bila kne,mmbe aku cakap,da sebulan dy kne.terok kan aku.ape jenis kawan kan aku?

aku post entry ni bkn nk cakap aku kawan yang tak baik.juz aku mintak jasa baik korang followers aku,stalker sume,doakan la kawan aku ni.semoga dy cepat sembuh.aku rindu dy yang sehat,rindu benjo dy.

 aku rindu dy yg dalam gambar ni.
semoga kau cepat sehat!

sekian untuk mu kawan.

No comments:

Post a Comment