Monday 7 March 2011

rambut oh rambut..

berehat sebentar bersama laptop.lepak study fizik:quantization of light.agak mengarut chapter nih.tajuk entry, 'RAMBUT OH RAMBUT'.warghh!!hilang suda rambut aku.4 bulan aku simpan rambut ni.sekelip mata rambut aku hilang.OH NO!!.plan da cantek nk save smpi masuk U t..aiseh,akhirnya kau pergi jua rambut.nah aku nk bagi korang2 tgk rambut aku yg dulu dan sekarang.


petang tadi
location: bilik pensyarah

sekarang
location: bilik

jauh beza kan??da xgengster kn??xsyok beb rmbut pendek...waaaaa!!!sdey2.tp xpe.ad ag 5bln nk simpan rambut.dan agi nk ad rambut mcm ni lagi.(dan=sempat)semua sebab program rabu ni.maklumlah,da jadi top 10 ponteng kelas13 hari je pon.mcm2 la program utk aku ngn dak2 yg sme waktu ngn aku.contohnya rabu ni,kne jumpa lecturer then bagitau pe masalh smpi byk sgt ponteng.bg idea kt aku nk ckp pe.2 jela rini.idea kering.nk typing pe ag..next entry,tunggu jela..
assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment