Wednesday 9 March 2011

bercerita

hoi blogger..
selamat pagi la....2.35 pagi tw.mata aku sangat kuat ari ni.tak nak tido plak kau yek.siang kt kuliah bapak ngantuk.mcm nk tido atas lantai dewan kuliah kn.time malam,segar pulak.kne plak lecturer yang ajar pown sayu.mcm ad karoke kawin kt depan.memang aku pown layu atas table yg xbesa sgt 2.


bln ni msuk bln ke-3 ak terperuk kt utara ni.homesick.ape ingat laki tak tau homesick??even ktowg laki,ktowg tetap rndu kt 'PAMA' ktowg la..juz tak terlalu menunjuk la(macho).huu.nak balik la.peh,siyes aku rindu gle kt mama ngn ayah aku.contact2 gne fon jek tw..so kowg2 yg dok dkat2,rjin2 la blik ye.nk knl2 ngn beliau2??nah gamba mereka bersama..
sweet??ouh yeah!

selain itu,(ceh mcm karangan BM) bkn mereka jek yg aku rindukan.along,angah,abby n adik pown sme la.jarang jumpa mereka.maklumlah.dari form 1 kne hantar dok hostel walaupun umah tak sampai 5km kn.along,aku nak anak sedara pompuan tw2.angah,kau comel.abby kau terbaik la.adik,aku sayang kau.mereka...
aku,angah,along,abby,adik

next topic..
kolej.waaaaaa!!!lepak sungguh nak catch up segala2 yang aku tertinggal.2 la,sape suoh kau tido time kuliah kn.padan muka kau la!!PSPM 2(Peperiksaan Semester Program Matrikulasi 2) lagi bape minggu je.aiseh.berbual nk masuk UTM,ingat ayam2 pe nak masuk sana?haish..kelas BI semakin mengarut.assignment yang pelik2.agak2 mereka,kami ni takde keje lain ke??ikowtkn ati memang tak nampak la muka aku kt tutor BI.tp da tak bole ponteng2 lagi la.nama da 2 kali naik.huu.saba seyh.kau kne CHILL.kan EYKIN?da la study agak terok,cmpur lagi masalah BELIAU.(beliau??next post ok?)haish.kolej skunk semakin mengarut..ntah hape2 la kn.nk 2 la,ni la.naseb aku ni juz ad SPM jek,,klo tak memang aku protes la(macam berani)..

maths itu lalaala..

last topic..
LAWAK KAMPUS!rndu nk baca.maklumlah.dlu beli,pastu bg kt BELIAU.(one more time),susah nak cari skunk..nape ye??klo dlu2 nak beli pk 10 kali gak la.nak jimat duet.skunk xpe kowt.da besa kn.pndi manage duet.huu..

lawak kampus team work-da betukar tangan

lawak kampus jilid 9-semalam baca

nak komik 2!!kegemaran la.Encik Keith,awak memang TERBAIK!!3.29 a.m already.kne try test mandom(=tidur(bahasa utara kowt)) so that's all for this time.BELIAU? next entry okeh??
up up and away!!
lalala..

assalamualaikum

No comments:

Post a Comment